دانلود رمان ماموران روشنایی و تاریکی جلد دوم از مجموعه نایت ساید از سایمون آر گرین با فرمت‌ های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

جام مقدس مسییحیان یا اونطور که در کتاب به اون اشاره شده جام نا مقدس در نایت ساید دیده شده و ماموران بهشت و جهنم برای تصاحب اون به نایت ساید هجوم اوردن و مثل همیشه این وظیفه جان تیلور بدنام که اونو پیدا کنه اما…

خلاصه رمان ماموران روشنایی و تاریکی

فقط یه کلیسا توی نایت ساید وجود داره. کلیسای سنت جود و من فقط گاهی برای مسائل کاری اون جا میرم. سنت جود به هیچ عنوان نزدیک خیابون خدایان با اون تعداد زیاد و متفاوت عبادتگاهاش نیست. توی سایه و تقریبا دور از دیدرس بدون ذره ای از زرق و برق معمول نایت ساید یه گوشه ی ساکت قرار گرفته. سنت جود تبلیغات نمی کنه و براش مهم نیست که هر روز از جلوش رد بشی‌. اون فقط اون جا قرار گرفته برای وقتی که بهش احتیاج پیدا کنی. وقف شده برای حامی مقدس وضعیت های بغرنج.

سنت جود یک مکان خیلی خیلی قدیمیه. یه ساختمون سنگی سرد که شاید از خود مسیحیت قدیمی تره. دیوارهای سنگی خاکستری و بدن نقش و نگار و بدون هیچ نشانه ای از زمان یا معماری خاصین. و فقط تعدادی بریدگی باریک توی دیوار به عنوان پنجره وجود داره. یه تخته سنگ بزرگ پوشیده شده از ابریشم سفید روبروی دو ردیف صندلی چوبی مربعی شکل به عنوان محراب قرار داده شده. یک صلیب نقره ای روی دیوار پشت محراب نصب شده و… همین. سنت جود جایی برای استراحت کردن یا زرق و برق و دکوراسیون فریبنده ی مذهبی نیست.

توی سنت جود هیچ کشیش یا خدمتکار یا خدماتی وجود نداره. سنت جود به سادگی آخرین شانس شما در نایت ساید برای رستگاری، پناه گرفتن یا آخرین صحبت ناامیدانه با خداتونه. می تونید به این کلیسا بیاید برای ذره ای شفای روحانی و خیلی بیشتر از اون چیزی که انتظار دارید گیرتون بیاد. دعاها در سنت جود شنیده میشن و گاهی جواب داده میشن…. من کلیسا رو گاهی به عنوان محل ملاقات استفاده می کنم. چون پیدا کردن مکان بی طرف در نایت ساید خیلی سخته….