دانلود گریزگاه جلد دوم از مجموعه شب شیاطین از پنلوپه داگلاس با فرمت‌ های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

دوباره شب شیطان! جاهای پنهان، تعقیب و گریزها و تمام بازیها از نو شروع می شوند…

خلاصه رمان گریزگاه

بنکس: پنهان در سایه های شهر هتلی به نام پوپ وجود دارد. کسل، خالی و تاریک. همه از آن دست کشیده اند و یک راز فراموش شده آن را محاصره کرده است. ولی فکر می کنی واقعیت دارد مگر نه کای موری؟ داستان طبقه دوازدهم پنهان. راز مهمان مرموز که هیچوقت نه می آید نه می رود. فکر می کنی من می توانم به تو کمک کنم تا راز گریزگاه سری را بفهمی و به او برسی، مگر نه؟ تو و دوستانت می توانید مرا بترسانید. می توانید مرا تحت فشار قرار دهید. چون اگرچه سعی می کنم احساساتم را وقتی نگاهم می کنی مخفی کنم.

_و همیشه از زمانی که دختر بودم مخفی کرده ام _ فکر می کنم شاید چیزی که در جستجویش هستی خیلی نزدیکتر از چیزی است که فکرش را می کنی. من هرگز به او خیانت نخواهم کرد. پس محکم بشین. در شب شیاطین شکار به سوی شما می آید. کای: اصلا نمی دانی در جستجوی چه چیزی هستم کوچولو. نمی دانی سه سال در زندان برای جرمی که دوباره مرتکب خواهم شد چطور دوام آورده ام. هیچ کس نمی داند به چه کسی تبدیل شده ام. من آن هتل را می خواهم. می خواهم او را پیدا کنم و می خواهم همه چیز تمام شود.

من زندگی ام را پس می خواهم. ولی هر چه بیشتر پیش تو هستم بیشتر می فهمم این من جدید کسی است که باید باشد. پس یالا بچه. جا نزن. خانه ام روی تپه است. راه های زیادی برای وارد شدن هست و برای پیدا کردن راه خروج موفق باشی. من مخفی گاه تو را دیده ام و وقتش است مال مرا ببینی. کای؛ باران مثل شب است. در تاریکی و زیر ابرها آدم دیگری می شوید. مطمئن نیستم چه بود. شاید نبود نور خورشید… طوری که حواس ما تیز (حساس) می شوند… یا پوشش زیرکانه ای چیزها را از دید ما مخفی می کنند!