دانلود رمان خاک خون آلود از L.J.SHEN با فرمت‌های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

دوست پسرم به من خیانت کرد، اونم نه فقط با یک دختر،با ده ها دختر، اون هم روی کانتر آشپزخونه ی من. من با گرفتن پول هاش ازش انتقام گرفتم و فرار کردم، ولی نمی دونستم که اون و پدرش بزرگ ترین خلافکارهای انگلیس هستن. اون منو پیدا کرد ولی منو نکشت، بلکه بهم دست درازی کرد، نه فقط اون، بلکه پدرش هر روز به سراغم میومد و اذیتم می کرد. به عنوان مجازات کاری کردم پدرش به زندان بیفته، حالا اون اومده و تنها هدفش اینه که منو آزار بده و وقتی نابودم کرد منو بکشه.

خلاصه رمان خاک خون آلود

قبل از برگشتن به خانه به خدمات رستوران سواره رفتم. این یک تشریفات هر روزه بود که تنها قسمت از روزم بودکه کاملا از آن متنفرم. استلا یک تویوتا تاکوما بود خیلی خوب است که روی ماشینتان یک اسم بگذارید وقتی او تنها همراه قابل اعتمادتان در دنیاست. قرمز و با شیشه های مات بود ولی باز هم هودی ام را روی سرم کشیدم تا صورتم را پنهان کنم. انجمن برادری آریان همیشه، از رگ گردن به من نزدیک تر بودند. برای همیشه در پی انتقام جرمی که من ابدا انجام نداده بودم بدنبالم می امدند. دو هفته بعد از بیرون رفتنم از زندان آن ها تقریبا ردم را زدند و

در خیابان فرعی با چوب بیسبال راهم را سد کردند. چهار ماه به دنبالم بودند و ماشینی که بعد از بیرون آمدن از زندان با اندک پولی که مادرم برایم گذاشته بود خریدم را در استاکتون آتش زدند. فقط یک ضربه ی مالی نبود، این یک هشدار لعنتی بود… این همچنین باعث شد افسر ناظر عفو مشروطم به این این کوک شود. کارهایم روز بعد از منفجر شدن ماشینم من جلوى گادفری که به تازگی آزاد شده بود ایستادم. به او گفتم در عوض فظت برایش کار میکنم. گاد قبل از افتادن در زندان در زمان توسعه ی فروشندگان کالیفرنیا با انجمن برادری خریدو فروش می کرده.

آن ها در داخل و خارج به او احترام میگذاشتند. پس ما یک قراری با هم گذاشتیم حالا هشت ماه بعد، هنوز هم این حس را را دارم تیرم به هدف خورده گادفری ادعا می کرد که روشون تسلط داره ولی من به حرف های این مرد اعتماد نداشتم. سفارش دو چیزبرگر دادم و وقتی نزدیک بود صندوق دار سفارشم را به من بدهد تازه بیادم آمد که دختر گاد نیز با ماست. و او گیاه خوار بود. به نحو گوهی عالی شد.دستم را روی فرمان کوبیدم و فهشم را قورت دادم. یک دهان دیگر برای غذا خوردن، خرج اضافه و یک چیز آزار دهنده ی دیگر. میتونین چیزی برای به گیاه خوار بدین؟