دانلود رمان وایکنتی که عاشق منه (جلد دوم) از جولیا کوین با فرمت‌های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

آنتونی بریجرتون، رند معروف و ترسناک لندن تصمیم به ازدواج می‌گیرد. معیارهای آنتونی برای ازدواج زیبایی، هوش بالای عروسش است اما مهم‌تر از آن‌ها عروسش باید کسی باشد که عاشقش نشود! و انتخابش ادوینای زیباست البته اگر کیت، خواهر بدزبان و بدبینش اجازه بدهد. از طرفی کیت که عاشق خواهرش است فکر می‌کن دل خواهرش برای کس دیگری رفته و آنتونی مناسب او نیست…

خلاصه رمان وایکنتی که عاشق منه

وایکنت بریجرتون، در جشن هارت ساید چهارشنبه شب، در حال رقص با بیش از یک بانوی جوان شایسته دیده شد. این رفتار را فقط میتوان شوکه کننده نامید. چرا که قبلا بریجرتون با چنان عزم راسخی از برخورد با دوشیزگان جوان شایسته دوری می گزید که تحسین برانگیز بود. البته این موضوع برای مادرانی که تنها فکرشان ازدواج است، کاملا ناامید کننده بود. آیا ممکن است وایکنت، جدیدترین ستون این نویسنده را خوانده و طبق خلق لجوجانه ای که همه ی مردها از تمامی قشرها ظاهرا آن را دارند، تصمیم گرفته باشد اثبات کند این نویسنده در اشتباه است؟

به نظر می آید این نویسنده به خود بهایی بیش از آنچه که در حقیقت دارد نسبت می دهد اما مردها بر اساس موارد بسیار بسیار کم ارزشتر از این، تصمیم میگیرند. روزنامه ی اجتماعی لیدی ویستلدون ۲۲ آپریل ۱۸۱۴ ساعت یازده آن روز تمامی ترس های کیت به حقیقت پیوست. آنتونی بریجرتون از ادوینا درخواست رقص کرد. و بدتر از آن ادوینا قبول کرد. و بدتر از آن، ماری طوری به آن زوج نگاه می کرد که انگار دوست دارد همان لحظه کلیسایی رزرو کند. کیت سیخونکی به پهلوی نامادری اش زد و هیس کنان گفت: میشه بس کنی؟-چی رو بس کنم؟

-اون طور نگاه کردن به او دو تا رو. ماری پلکی زد: چی؟- انگار داری برنامه ی صبحانه ی بعد از عروسی رو میریزی! گونه های ماری صورتی شدند. رنگ صورتی از نوع احساس گناه: اُوه. -ماری!ماری اعتراف کرد: خب شاید داشتم اینکار رو می کردم. اما میتونم بپرسم مشکلش کجاست؟ برای ادوینا انتخاب عالی هست.-امروز عصر توی اتاق پذیرایی به حرفامون گوش دادی؟ اینکه ادوینا کلی رند و آدم بیشرف دورش میپلکن به اندازه ی کافی بد هست. نمیتونی تصور کنی اینکه خواستگارهای بد رو از خوب تشخیص بدم چقدر از وقتم رو گرفته.اما بریجرتون!