دانلود رمان اغوا در سئول از هلن هارد با فرمت‌های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

داستان دختری که برای دیدن برادرش از آمریکا به کره سفر می کنه و اونجا در فرودگاه پسری رو در انتظار خودش می بینه که به شدت جذاب و هات هست! روایت دلبستگی و کشش متقابل یک دختر زیبا و کمی خجالتی آمریکایی و یک پسر دورگه جذاب آسیایی!

خلاصه رمان اغوا در سئول

همه چی در هم برهم و نا مرتب بود و اون با دو کیف چرمی ، یک تلوزیون با صفحه نمایش بزرگ و یک تشک آراسته شده مواجه شد . روی میز قهوه ی از جنس چوب ماهگون، چندین مجله تکواندو و مجله تی و اِی جالب کره ای قرار داشت . دی وسایلش رو به اتاق خواب برد . مایک بهش گفته بود که در طی مدتی که اون در حال بازدید و گردش کره هست ، خودش روی تختخواب تاش می خوابه . آلی متوجه یک در دیگه ای شد. _این به کجا ختم میشه ؟ اون اینو پرسید و بعدم خندید.

_اووپس ، متاسفم ، یادم رفته بود با کی دارم صحبت میکنم اون روی تختخواب نا مرتب مایک نشست و خمیازه کشید . _بی خوابی و یک جا نشستن توی مسافرت های طولانی با هواپیما واقعا کشنده و مخرب زندگی هستن  دی دم در و توی درگاه اتاق ایستاده بود ، لبخندی تنبلانه روی صورت خوش قیافه اش نقش بسته بود . _ممنونم واسه سواری که دادی و منو اینجا اوردی ، من… آلی آهی کشید . چرا اون مرد هنوز دم در وایساده بود و پرسه می زد؟ چرا همینجور جلوش معلق و یا آویزون مونده بود ؟

یعنی منتظر انعام بود؟ آلی دستش رو دراز کرد و کیفش رو بیرون اورد . انعام ، آره ، اون دلش می خواست یک دسته اسکناس و یک انعام خوب به این مرد بده . کورمال کورمال به دنبال یک اسکناس چند دلاری می گشت و با صدای بلندی خندید . _حدس میزنم که این پول کارت رو خیلی خوب جبران نکنه، ها؟ من هنوز وقت نکردم که پولم رو با پول اینجا عوض کنم آخه تمام پولهام دلاره، مشکلی که نیس؟ آلی اسکناس ها رو توی کیف پول پر شده اش پیدا کرد. _لعنتی، ای کاش منظور من رو بفهمی و بگیری که چی میگم…