دانلود رمان افسون سردار از مهری هاشمی با فرمت‌های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

افسون دختر تنها و خود ساخته ایِ که به خاطر کمک به دوستش سر قراری می‌ ره که ربطی به اون نداره و با یه سوء تفاهم پاش به عمارت مردی به نام سردار حاتم که یه خلافکار بی رحم باز می‌ شه و زندگیش به کل تغییر می‌کنه. مدام آزار و اذیت می‌ شه و مجبوره به خاطر زنده موندن با سردار خان خشن همکاری کنه و طی یه اتفاقی به اجبار و تهدید همسرش می‌ شه و با همون شیوه زندگی که داره مرد تلخ و خشن داستانمون رو افسون می‌ کنه و وارد یه دنیای دیگه می‌ کنه دنیایی که تا حالا تجربه نکرده.

خلاصه رمان افسون سردار

صورتم رو توی پالتو ی قرمز آیناز که به اجبارش پوشیدم فرو کردم و دارم از سرما یخ می زنم. نفس عمیقی می کشم که از بوی گند سیگار جا مونده رو لباساش عق می زنم . لعنتی بدرد نخور، بارها گفتم من حالم از بوی سیگار بهم می خوره ولی کو گوش شنوا؟ هر بار که به دیدنم میاد خودش رو تو سیگار خفه کرده و من آخرش نفهمیدم کار این دختر چیه که این قدر مشکوک!.

هنوز نمی دونم این جا، این وقت شب، منتظر کی هستم، فقط می دونم باید این کیف مشکی که از محتویات توش هیچ اطلاعی ندارم رو به یکی تحویل بدم. فرقی هم نمی کنه، اصلا به من ربطی هم نداره این یه کمک به همسایه یه سالمه، کاری که ازم خواسته رو واسش انجام م ی دم، ولی حسابی شاکیم هم از سرما و گشنگی هم از این انتظار کش اومده تموم نشدنی…