دانلود رمان بوسه گاه غم از عاطفه مرادی با فرمت‌های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

حاج خسرو بعد از بیوه شدن عروس زیبا و جوونش، به فکر ازدواج مجددش میفته و با خواستگاریِ آقای مطهری، یکی از بزرگترین باغ دارهای دماوند به فکر عملی کردن تصمیمش میفته که ساواش، برادرشوهر شهرزاد، به شهرزاد یک پیشنهاد میده، پیشنهادی که تنها از یک عشق قدیمی و سوزان نشأت میگیره.

خلاصه رمان بوسه گاه غم

زنگ آیفون را می فشارد و کمی بعد پاسخ می شنود. – بله؟ کوروش مقابل چشمی اش می ایستد و با لبخند می گوید: – خواهر خانم گرانقدر مهمون نمی خواین؟ همزمان با باز کردن در جیغی از هیجان می کشد. – اوه مامان، کوروش و ارغوانن. هر دو وارد می شوند و نصف حیاط را طی می کنند که ناهید از درب سالن بیرون می آید. – سلام قربونتون برم، خیلی خوش اومدین. ارغوان زودتر از کوروش ناهید را به آغوش می کشد. – سلام مامان، خوبی خوشگلم؟ ناهید بوسه اش را چندبرابر پس می دهد . – مامان دورت بگرده. سپس کوروش دست ناهید را میان دست می فشارد. – سلام مامان خوبی؟

– شماهارو که میبینم خوب خوبم. سپس در سالن باز می شود و نغمه بیرون می آید. – به به، چطورین دو کفتر عاشق؟ تیشرت و ساپورت ساق کوتاهی که روی تن اندامی اش نشسته همه را معذب می کند. بارها تذکر خورده است و گوشش بدهکار نیست. ارغوان با این وجود از سر دلتنگی سخت او را در آغوش می گیرد. – خوبی خواهری؟ – آره توپ توپم. سپس رو به کوروش می کند. – کوروش تو چطوری؟ کوروش دست دراز شده اش را می فشارد و لبخندی میزند. – شکر خدا! ناهید نوچی کلافه می کند. – آخ بچه! باز تو گفتی کوروش؟ دستی درون موهای کوتاهش میبرد. – ای بابا مامان بیخیال!

تو هنوز بعد شش سال درگیری؟ ناهید چپ چپ نگاهش می کند و کوروش میانه ی بحث را میگیرد. – چه ایرادی داره! اسم من کوروشه دیگه. نغمه بشکنی میزند. – ایول به تو! ناهید سری به تاسف می جنباند . – بیاین بریم تو مادر، بیاین. به محض ورود، ارغوان چشم می چرخاند. – بابا کو؟ – مغازه س دخترم. کیفش را روی مبل می اندازد و به سمت آشپزخانه می‌رود. -کمک نمیخوای؟ نغمه روی اوپن رو به سالن می نشیند و سیب سرخی از ظرف برمی دارد و خطاب به کوروش که روی مبل نشسته، می گوید: کوروش بگیر اینو. نگاه کوروش که میچرخد سیب را برایش پرتاب می کند و کوروش با لبخندی سیب را میگیرد…

دانلود رایگان رمان بوسه گاه غم از عاطفه مرادی

می‌توانید بدون محدودیت دانلود کنید