دانلود رمان بازگشت به دل (جلد هشتم از مجموعه در جستجوی دلتورا) از امیلی رودا با فرمت‌ های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

لیف، باردا و جاسمین، هفت گوهر گمشده را پیدا کرده و آنها را روی کمربند دلتورا باز گردانده اند. حالا این سه همسفر باید وارث تاج و تخت دلتورا را پیدا کنند. آنها می دانند که فقط وارث حقیقی می تواند با استفاده از جادوی کمربند، ارباب سایه ها را سرنگون کند. اما وارث از همان لحظه تولد، در جایی مخفی شده است و فقط کمربند می تواند مخفیگاه او را شکار کند. همین که جست و جوی دلتورا به نقطه اوج خود میرسد، اتفاقات تکان دهنده ای، از پی هم رخ می دهند.

خلاصه رمان بازگشت به دل

کمربند دلتورا تکمیل شده بود. هفت گوهر دوباره در قاب های فولادی درخشانشان، برق می زدند. کمربند کامل بود ولی با این حال… لیف به باردا و جاسمین نگاه کرد که کنارش، در میان مناظر زیبا و آفتابی را می رفتند. جایی که زمانی دره گمشدگان بود در آسمان آبی بالای سرشان، کری همراه همنوعان خود باد سواری می کرد. از وقتی مه اهریمنی از بین رفته بود، مردم تبعیدی تورا از مرگ زنده شان نجات یافته بودند و محافظ اهریمنی دوباره به صورت همان شخصیت قدیمی خود، فاردیب زاهد، برگشته بود پرندگان بسیاری نیز به دره آمده بودند.

سه همسفر پیروز شده بودند. اما حالا مجبور بودند با این حقیقت رو به رو شوند که اگر نتوانند وارث تاج و تخت را پیدا کنند. تمام تلاش هایشان بیهوده بوده است اعتقاد داشتند که کمربند، آن ها را به طرف وارث راهنمایی می کند، اما تا آن زمان هیچ نشانه ای ندیده بودند. لیف، آهی کشید و کتاب آبی کوچکی را که در دست داشت، ورق زد. این نسخه دیگری از کتاب کمربند دلتورا، یکی از معدود چیزهایی بود که پس از انهدام قصر محافظ، باقی مانده بود.

لیف فکر کرد《چرا؟ مگر اینکه کلید حل معما در این کتاب باشد》و دوباره به کلماتی خیره شد که آنها را بارها خوانده بود. * هر گوهر جادوی خاص خود را دارد، اما وقتی هر هفت گوهر با هم باشند، افسون و جادویشان بسیار پیروزمندتر از تک تک آن هاست. فقط کمربند دلتورا، به همان صورت کاملی که نخستین بار به دست آدین ساخته شد. وقتی به کمر وارث حقیقی بسته شود، چنان قدرتی دارد که دشمن را شکست دهد.* جاسمین غرغر کرد دوباره خواندن این کلمات آن ها را تغییر نمی دهد ما باید وارث را پیدا کنیم…