دانلود رمان شنای شبانه از مگان گلدین با فرمت‌های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

افشای جزئیات پرونده دست درازی به پسری نوجوان، اذهان عمومی را وحشت‌زده کرده است! کتاب شنای شبانه رمانی بی‌نهایت جذاب و هیجان‌انگیز به قلم مگان گلدین است و داستان پادکست‌سازی را روایت می‌کند که برای تهیه گزارش از این پروندۀ پرماجرا با رازی بزرگ و هولناک از خانواده خودش روبه‌رو می‌شود‌. ریچل، شخصیت اصلی رمان شنای شبانه است که از پرونده‌های واقعی جنایی پادکست تهیه می‌کند. او با درگیر شدن در جریان خبری دست درازی به پسر نوجوانی که در رشته شنا شانس قهرمانی داشت، خود را با گذشته خواهرش روبه‌رو می‌کند.

خلاصه رمان شنای شبانه

از پشت سرش می گذشتند بیش از ده مایل رانندگی کرده بود و چیزی از آن را به خاطر نمی آورد سرعتش را کم کرد و شماره پیت را گرفت. پیت جواب نداد تلفن را روی شماره گیر خودکار گذاشت و پس از چهار بار تلاش برای برقراری تماس وقتی پیت گوشی را برنداشت تماس را قطع کرد پهن تر شدن خط اقیانوس که روی خط افق و در پیش چشمان او قرار داشت و به روبانی آبی شبیه بود، پایان بزرگراه دراز و مسطح را اعلام میکرد داشت به مقصد نزدیک میشد.

به آینه جلو نگاه کرد و متوجه ماشین سدان نقره ای رنگی شد که در جاده پشت سرش می آمد. پلاکش آشنا به نظر میرسید حاضر بود قسم بخورد که پیشتر در مسیر رانندگی طولانی اش آن را دیده بود. ریچل لاین عوض کرد راننده سدان هم لاین عوض کرد و دقیقاً پشت سر او حرکت کرد. او سرعتش را زیاد کرد سدان هم همین کار را کرد او ترمز گرفت. راننده سدان هم ترمز کرد. دوباره شماره پیت را گرفت پیت دوباره برنداشت.

دستش را روی فرمان کوبید و گفت: «گندت بزنن پیت.»
ماشین سدان پیش افتاد و پهلو به پهلوی ماشین ریچل حرکت کرد ریچل رویش را چرخاند تا راننده را ببیند اما شیشه دودی بود و نور خورشید را بازتاب میداد. سدان سرعتش را زیاد کرد و جلوی افتاد و لایی کشان در میان انبوه ماشین ها گم شد. ریچل با وارد شدن به ترافیک در نزدیکی بیلبوردی که روی سیل بند پوشیده از چمن قرار داشت و رویش نوشته شده بود به نیاپولیس، دروازه ساحل بلوری خوش آمدید، سرعتش را کم کرد.