دانلود رمان حوادث ناگوار از یک همسر خوب از هلن هارت با فرمت‌ های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

کیت به همراه همسرش پرایس زندگی عاشقانه ای دارن، همه چی در مورد پرایس عالیه. اون یه همسر خوب، وفادار، جذاب، همه چی در مورد اون بی نظیر و زیبا بود تا وقتی که پرایس تصمیم میگیره برای سفر کاری به زوریخ بره و گم و گور میشه و بعد از اون همه چی تغییر میکنه، کیت روزهای زیادی رو در انتظار برگشته همسرش میگذرونه، روزهایی که پر از ترس و اضطراب و خشم و دلتنگی و عشقه… و درست بعد از یه سال سر و کله ی پرایس پیدا میشه که دیگه شبیه قبلش نیست….

خلاصه رمان حوادث ناگوار از یک همسر خوب

هیچ یک از این حرف هام واسه آروم بودنم واقعی نیست. چطور میتونم عشق زندگیم رو بدست طور قرار بود که بدون عشق زندگیم که پرایس بود من زندگی کنم؟ میشل دستش رو دراز کرد و بازوی من را لمس کرد، بدون شک سعی می کرد آرامش خودش رو بهم عرضه کنه، اما موفق نشد. _منم دلتنگ اون هستم، همه ما دلتنگش هستیم، من درکت می کنم. میشل فکر می کرد که من رو درک می کنه اما نمی تونست من رو درک کنه. اون خواهر کوچولوی پرایس بود.

نه هم روحش، نه زنی که قرار بود فرزندان اون رو به دنیا بیاره. اون شبح و خیال و فانتزی ها نوزادهای کوچولوی زیبایی که من هرگز ملاقاتشون نکردم. نه اون زنی که وقتی اون پیر میشه باید با اون باشه. که وقتی هر دوشون پیر هستن روی نیمکت پارک بشینن و با همدیگه بخندن، به کبوترها غذا بدن و یا بازی کردن بچه ها شون و یا نوه هاشون رو تماشا کنن. آرواره های جهنمی عشق من رو ازم ربوده بودن و هیچ کس متوجه نمیشد که من الان چه حسی دارم.

و هیچ کس نمیدونست که اون توی این یک سال کجاست. میشل به اطراف آشپزخانه ام نگاهی کرد آخرین باری که اینجا رو تمیز کردی کی بوده؟ اصلا آخرین باری که یه غذای درست و حسابی خوردی بوده؟ ظروف کثیف تا حد زیادی توی سینک ظرفشویی آشپز خونه جمع شده بودن و باقیمانده غذای چینی سفارش داده شده من از دو شب قبل میز اشپزخونه ام رو پر کرده بود. من نتونسته بودم قسمت زیادی از اون غذا رو تا مرز خفه شدن بخورم . بهش پاسخی ندادم، میشل گفت…

دانلود رایگان رمان حوادث ناگوار از یک همسر خوب از هلن هارت

می‌توانید بدون محدودیت دانلود کنید