دانلود کتاب قورباغه ات را قورت بده از برایان تریسی با فرمت‌های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

برایان تریسی کتاب کوتاه و پرفروش قورباغه را قورت بده را نوشت تا به معرفی ۲۱ روش سودمند برای غلبه بر تنبلی و انجام کار بیشتر در زمان کمتر بپردازد. برایان تریسی در این بخش به نتیجه گیری از کتاب قورباغه را قورت بده پرداخته تا از این طریق تمام نکات مفید این کتاب ارزشمند را در اختیار تشنگان موفقیت قرار دهد.

خلاصه کتاب قورباغه ات را قورت بده

۱- مشخص بودن و روشن بودن هدف یک شرط اساسی است. روشن نبودن هدف تنها سردرگمی به همراه دارد و هرچه اهداف شفاف تر باشند، سرعت دستیابی به آن‌ها نیز بالاتر می‌رود. وقتی رفتاری را به وضوح برای خود تعریف می‌کنید، انگیزه شما برای انجام آن هم بالاتر خواهد بود. ۲- هر دقیقه برنامه ریزی معادل ۵ الی ۱۰ دقیقه صرفه جویی در زمان انجام کار است. لذا همیشه از قبل برنامه ریزی داشته باشید، چرا که این برنامه ریزی مانع عملکرد ضعیف می‌شود.

 

۳- ۸۰% از نتایجی که شما به دست می‌آورید نتیجه ۲۰% از فعالیت‌های شماست. این جمله به “اصل پارتو” معروف است. به بیان این دیگر این قانون دو دسته از فعالیت‌ها یعنی “اقلیت بسیار مهم” و “اکثریت کم اهمیت” را از هم جدا می‌کند. ۴- قبل از شروع، لیستی از کارهایتان تهیه کنید و سپس آن‌ها را از نظر ارزش وضرورت اولویت بندی کنید. قبل از انجام هرکاری، عادت شروع مهم ترین کار را در خود به وجود آورید. این رمز موفقیت است.

۵- قبل از شروع انجام کاری مقدمات لازم برای ان را فراهم کنید تا از عملکرد ضعیف جلوگیری شود. یکی از تکنیک‌های غلبه بر تنبلی این است که قبل از شروع هر کاری همه چیز را آماده کنید. ۶- هرچقدر هم در انجام کاری توانا باشید، دانش شما در حال کهنه شدن است.درواقع اگر در حال پیشرفت نیستید، پس در حال بدتر شدن هستید. ۷- میزان کارایی شما هرچه باشد، توانایی‌های بالقوه شما بیشتر از آن است که تا کنون به فعل درآمده است…