دانلود رمان رام نشدنی از مترجم آیدا (aixi) با فرمت‌های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

همه دنیا فکر میکنن ما نامزد همیم؛ اما اون برادر سوپر استار منه. همه چیز از جایی تغییر میکنه که کارگردان مشهور، دیمین سوج، وارد زندگیمون میشه و فکر میکنه من دختریم که به خاطر پول و شهرت به هر کسی جواب مثبت میدم. دیمین به خاطر رفتارهای کنترل نشده و یک شبه زیادش معروفه و حالا، انتظار داره با جاذبه‌ های مسخرش اغفالم کنه و با وجود پونزده سال اخلاف سن…

خلاصه رمان رام نشدنی

ببین کیت من الان تو اوج دوره ی کاریم هستم و میتونم بدون بازی تو فیلم دیمین ادامه بدم بیشتر فیلم های دیمین سوج بودجه نا محدود دارن و اون هر کاری دوست داشته باشه میتونه انجام بده و مهم نیست چی میسازه چون همیشه هم کارش حسابی پر فروش میشه هر کار جدیدی انجام بده همه ی کمپانی های دیگه هم انجام میدن من دیگه جوون نیستم و ممکنه دیگه همچین موقعیتی برام پیش نیاد.

کیت با بیزاری گفت: سی و هشت سال که پیر نیست. برای نقش های اصلی هست. افراد جوون زیادی وارد این صنعت شدن، مت استرنج فقط بیست و هفت سالشه و خیلی زود دیگه نقش های متفرقه بهم پیشنهاد میشه. البته برام مهم نیست چون هنوز بازی میکنم ولی دیگه نقش اصلی نخواهد بود. نمیتوانست نگاه پر خواهش او را ندیده بگیرد. تا به حال از این جهت به شغل او نگاه نکرده بود. همیشه به نظر میرسید پول زیادی دارد و توسط ستاره های سینما و تلویزیون احاطه شده است.

پول که برایش مسئله ی چندانی نبود. در حین بالا رفتن با آسانسور عصبانی بود و توجه زیادی به اطراف نداشت، فقط متوجه بود آنجا خیلی گران و به وضوح مجلل است. با این حال هنوز دلش میخواست درخواست آن مرد را نپذیرد، ولی دوست نداشت در مقابل شخصی دیگر بحث و دعوا راه بیندازد. دیمین میدانست که آن کار را خواهد کرد. درهای آسانسور درست به پنت هاوس باز شد و دیمین سوج قدم به ورودی مجلل گذاشت، فقط یک لحظه صبر کرد تاکیت به دنبال او برود.