دانلود رمان رستگاری زیبا از جیمی مک گوایر با فرمت‌های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

اگر یک پسر مدوکس عاشق شود، برای همیشه عاشق میشود؛ اما اگر او شما رو دوست نداشت، چی؟ لیز یک مامور اف بی آی است. او که تصمیم می‌گیرد فقط با شغلش ازدواج کرده باشد، نامزدی خود را برهم میزند و از شیکاگو به دفتر میدانی در سن دیگو منتقل می‌شود. او رویای ترفیع و پیشرفت را در سر دارد. مامور ویژه توماس مدوکس متکبر، حاضر به عذرخواهی نیست و بی رحم است. برادر کوچکترش تراویس به دلیل مشارکت در آتش سوزی زیرزمین که منجر به کشته شدن ده ها دانشجو شد.

خلاصه رمان رستگاری زیبا

در حالی که تایپ میکردم؛ به پرونده ای که وال بهم داده بود نگاهی انداختم پرونده رو سریع ورق زدم تا ببینم در مورد بنی چیزی نوشته شده یا نه. بنی یه مهره محبوب زد و بندهای مافیا ها تو لاس وگاس بود. تعجب کردم که چطور اداره سن دیگو، تونسته اتفاقی این فرد رو پیدا کنه و با خودم فکر کردم که کی تونسته که اطلاعات اولیه در مورد این فرد رو تو اداره لاس وگاس کشف کنه اداره سابق من تو شهر شیکاگو، هیچوقت تو این جور چیزا خوش شانس نبود.

و برای اینکه مشخصات این جور افراد رو پیدا کنیم و لازمشون داشتیم، مجبور می شدیم به اداره لاس وگاس زنگ بزنیم و ازشون آمار بگیریم. فرق نداشت که مجرم باشی قمار باز باشی یا حتی مجری قانون چون در هر حال شهر لاس وگاس، سرت رو حسابی شلوغ و گرم میکرد. بعد از نوشتن هفت صفحه ،ترجمه دست هام برای اینکه به خلاصه ای هم به عنوان گزارش بنویسه، دیگه توان نداشتن و به گزگز افتاده بودن، با اینحال دوباره صدای ضبط شده رو بازبینی کردم و گوشش دادم تا از صحت ترجمه ای که انجام دادم مطمئن بشم.

این اولین ماموریت من برای اداره سن دیگو بود، از طرفی من در این دور و ،اطراف به عنوان به مامور موفق شناخته شده بودم و همین باعث فشار مضاعف روی من شده بود که اشتباهی در کارم انجام ندم و لطمه ای به شهرتم وارد نشه پس باید گزارشم حداقل از منظر خودم تحسین برانگیز و باشکوه باشه زمان از دستم در رفته بود قبل اینکه وال از بالای پارتیشن کوتاه بین اتاقک ها بهم نگاهی بندازه و با دستش بهش ضربه ای بزنه تا منو به حال خودم بیاره فکر کنم نیم ساعتی میشد که بکوب ترجمه میکردم.