دانلود رمان رویال فلاش جلد اول از تهمینه با فرمت‌های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

سیروان رئیسی مردی فوق‌ العاده متمول و خوش گذران که صاحب یه شرکت در محله باستی هیلز لواسون هست، با ورود دختری مرموز به اسم پاییز زندگیش دچار طوفان و تلاطم بدی میشه….

خلاصه رمان رویال فلاش جلد اول

منم که خیلی بهم برخورده بود چیزی نگفتم و بی تفاوت و با اخم از کنارش رد شدم. رفتیم تو سالنی که عطا نشسته  بود رو مبل سلطنتی یه نفره، چای میخورد و از گرامافون یه آهنگ قدیمی و سنتی گوش میداد. چشمش که به ما افتاد با خنده از جاش بلند شد و گفت: به به خیلی خوش اومدین، این ورا؟ بفرمایین بشینید. با تعارف عطا نشستیم. عطا با لبخند نگاهم کرد و گفت: چه خبر عروس خانوم؟ پس مانی کجاست؟

همینجوری به هم ریخته و استرسی بودم با این سوال رسما میخواستم بزنم زیر گریه. من منی کردم و مازیار به جای من جواب داد: والا عمو جان غرض از مزاحمت ما برای طرح یه مشکل و کمک خواستن از شما اینجا اومدیم. عطا لبخندش آروم جمع شد و اخم کمرنگی کرد. کمی رو مبل جابه جا شد و گفت: چی؟چیشده؟ مازیار نفسشو کلافه بیرون داد: مانی گند زدن هاش! تمومی نداره که، دوباره یه گند جدید زده.

چشمام گرد شد و بهت زده سر چرخوندم و بهش خیره شدم. این چه طرز حرف زدن بود؟ حتی اگه هم با این حرفا سعی داشت عطا رو راضی به کمک کنه بازم در حضور من نباید اینجوری در مورد مانی صحبت می کرد. ولی اون بدون اینکه به نگاه خیره و منظور دارم توجهی کنه با خونسردی ادامه داد: ۱ میلیاردی که از شما گرفت با خودش برد تا یلند که یه سری مکمل قاچاق بیاره ولی گیر افتاد و دستگیرش کردن .